PTC


ptc

حتما کمتر کسی است که نخواهد بدون هیچ پول و زحمتی درآمد داشته باشد آن هم نه درآمد کم بلکه درآمد بسیار زیاد این درآمد بستگی به کار شما دارد.

 چند ساله اخیر سایت های ptc کار خود را شروع کرده اند  سایت های paid to click  به صورت مخفف ptc در ازای نشان دادن تبلیغات پولی را  دریافت میکنند و درصدی از آن را به حساب کلیک کنندگان که من و شما هستیم واریز می کنیید که هر وقت این پول به حد مشخص خود برشد میتوان آن را برداشت کرد.

سایت های ptc روزانه تعداد محدودی تبلیغات را در وب سایت خود قرار می دهند و ما با کلیک بر روی آن ها پول در میاوریم البته نمیتوان در نظر گرفت که در یک شب یا یک هفته پولدار شد میزان این پول بسیار کم است ولی بعد از چند ماه کار کردن میتوان درآمد کلانی از این سایت ها داشت البته هر سایت استراتژی و ترفند های مخصوصی دارد.در کنار این سایت ها سایت های کلاهبرداری زیادی هم به وجود آمده اند که باید مراقب بود .

بدون شک قابل اعتماد ترین سایت ptc که تمامی کاربران از آن راضی بوده اند سایت neobux است که ما در این وبلاگ قصد آموزش آن را داریم که امید واریم با همکاری یکدیگر موفق به دریافت درآمدی الا شویم.

"موفق باشید"




مطالب این وبلاگ به طور اختصاصی نوشته میشوند و هرگز کپی برداری نیستند به همین جهت کپی برداری از آن ها موجب رضایت ما نخواهد بود"